کرج - 45 متری گلشهر - نبش اختر شرقی - ساختمان نیکخواه - طبقه دوم - واحد 7

برترین مدل های آسانسور برای استفاده در ساختمان های مدرن

برترین مدل های آسانسور برای استفاده در ساختمان های مدرن

از خیلی سال پیش مردم از آسانسور در ساختمان های خود استفاده کرده اند. این وسیله کاربردی زندگی را برای بشر راحت تر کرده است و دارای انواع مختلفی است. اگر می خواهید با برترین مدل های آسانسور برای استفاده در ساختمان های مدرن آشنا شوید حتما به ادامه مطالب این مقاله توجه داشته باشید تا اطلاعات خوبی در این زمینه به دست آورید.

آسانسور Savaria

یکی از برترین مدل های آسانسور در سراسر دنیا، Savaria نام دارد. کارخانه این آسانسور در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و اکنون یکی از مشهور ترین کارخانه در صنعت آسانسور سازی به حساب می آید. این شرکت انواع آسانسور خانگی، اداری، تجاری، آسانسور اتومبیل، بالابر بیمار و … را تولید می کند. این آسانسور ها توان حمل وزن های بالا تا ۶۳۵ کیلوگرم را دارند که همین مسئله یکی از ویژگی های عالی برای مصرف کنندگان محسوب می شود. در صورتی که می خواهید از آسانسورهای زیبا با طراحی های ظریف استفاده کنید این آسانسور ها برای شما ساخته شده اند.

آسانسور های Savaria بدون چاهک با دیوارهای شیشه ای و زیبا طراحی مدرنی را برای ساختمان ایجاد می کند. این ویژگی در کنار تحمل وزن بالا، تنوع محصولات و … سبب شده محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند.

آسانسور Ameriglide

اگر می خواهید یک آسانسور خانگی عالی داشته باشید، آسانسور Ameriglide یکی از بهترین ها است. این آسانسور می تواند تا وزن ۴۳۰ کیلوگرم را تحمل کند. به موتور خانه نیاز ندارد در نتیجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. علاوه بر این موتور سیم پیچی آن برای نگه داری به فضای کمی احتیاج دارد. به خاطر طراحی و مکانیسمی که این آسانسور دارد، افراد معلول که از ویلچر استفاده می کنند به راحتی می توانند وارد کابین آن بشوند. برای ساختمان هایی که در داخل خود فضای کافی برای نصب آسانسور ندارند این قابلیت وجود دارد تا آسانسور Ameriglide را در خارج از فضای داخلی ساختمان نصب کنند زیرا در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. در کنار تمامی این ویژگی ها، این مدل آسانسور مقرون بصرفه و اقتصادی است هر چند ظاهری قدیمی داشته و خیلی به روز نیست.

آسانسور PVE Home Elevators

از جمله آسانسور های شیک و زیبا آسانسور PVE Home Elevators است. به همین دلیل است که برای ساختمان های مدرن و شیک گزینه ای عالی به حساب می آید. شرکت آسانسور پنوماتیک PVE در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است. این شرکت همواره سعی می کند از طرح های ابتکاری برای ساخت آسانسور های خود استفاده کند به همین دلیل است که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کرده و جزء برترین آسانسور ها در سراسر دنیا به حساب می آید. این آسانسور ها می تواند تا وزن ۲۳۸ کیلوگرم را تحمل کند. از معایبی که این نوع آسانسور ها دارند این است که کابین آن ها کوچک است و در حین حرکت نیز سر و صدا تولید می کنند.

طراحی این آسانسور برای ساختمان های مسکونی ۲ تا ۵ طبقه بسیار مناسب است و به خاطر فضای کمی که اشغال می کند در ساختمان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این آسانسور برای استفاده معلولین و سالمندان نیز مناسب است. برای نصب این نوع آسانسور به چاهک و موتورخانه احتیاج نیست به همین دلیل نصب آن با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. مزیت دیگر آسانسور های PVE Home Elevators این است که به بازدید ماهانه و روغن کاری نیاز ندارد و هر ۵ سال یکبار باید از آن بازدید شود.

آسانسور Nationwide lifts

کارخانه آسانسور سازی Nationwide lifts نیز برترین محصولات را در سراسر دنیا تولید می کند. این کارخانه در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و آسانسور هایی که تولید می کند می تواند تا وزن ۶۳۵ کیلوگرم را تحمل کند. پشتیبانی و ضمانت نامه محصولات این شرکت در بین سایر شرکت ها جزء بهترین ها به حساب می آید و پشتیبانی عالی دارد. طراحی کابین در این نوع آسانسور ها به گونه ای است که فضای مناسب برای حمل چند نفر به صورت همزمان را دارد.

آسانسور Stiltz

آسانسور های Stiltz دیواره های شفافی دارند به همین دلیل برای ساختمان های مدرن و شیک یک انتخاب عالی محسوب می شوند. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در عرض ۳ سال توانست محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه نماید و جزء برترین آسانسور ها شود. این آسانسور ها می توانند تا وزن ۲۲۶ کیلوگرم را تحمل کنند و به چاهک نیاز نداشته، از نظر اقتصادی بصرفه است و در حین حرکت نیز سر و صدایی تولید نمی کنند. تنها عیب این نوع آسانسور این است که برای ساختمان های ۳ طبقه مناسب است.

آسانسور RAM

شرکت RAM به صورت تخصصی در زمینه ساخت آسانسور ویژه حمل ویلچر، آسانسور های معمولی، بالابر حمل بیمار و … فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۷ راه اندازه شده و محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کند به همین دلیل توانسته +A را برای محصولات تولیدی خود دریافت نماید. این آسانسور های با کیفیت تا وزن ۶۳۵ کیلوگرم را می توانند تحمل کنند و در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. هزینه نصب و نگه داری از این نوع آسانسور ها خیلی کم است و جزء آسانسور های اقتصادی به حساب می آیند.

آسانسور Inclinator

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده آسانسور، شرکت Inclinator است که فعالیت خود را با تولید پله برقی شروع کرده است. کیفیت و ایمنی بالای آسانسور هایی که این شرکت تولید می کند باعث شده برای ساختمان های مسکونی و تجاری انتخابی عالی به حساب بیاید. وجود تلفن، دستگیره، چراغ های LED موجود در این آسانسور ها نشان دهنده ایمنی این محصولات است. آسانسور هایی که در شرکت Inclinator تولید می شوند قابلیت نصب در خارج از ساختمان را دارند. ساختمان شیشه ای این آسانسور ها جلوه ای خاص و زیبا را ایجاد می کنند به همین دلیل برای ساختمان های مدرن انتخابی عالی محسوب می شوند.

در این مقاله تعدادی از آسانسور های عالی و برتر در سراسر دنیا را به شما معرفی کردیم که با کیفیت عالی و طراحی های منحصر بفردی که دارند ظاهری زیبا و مدرن را به ساختمان شما می دهند و ایمنی ساختمان را فراهم می کنند.